به زیر سایت  آموزشگاه های آزاد خوش آمدید.
موقعیت : صفحه اصلی > آموزش الکترونیکی > مراحل صدور مجوز  ارتباط با ما|پست الكترونيكي

کلیه نمون برگ ها در سایت یا پورتال سازمان موجود بوده و موسسین پس از تکمیل آنها اقدام به ارسال اطلاعات از طریق سیستم یا حضوری می نماید.

1.    ارسال تقاضای صدور مجوز آموزش الکترونیکی توسط موسس آموزشگاه (در حرفه هایی که دارای مجوز آموزش می باشد مطابق نمون برگ شماره 1) به انضمام طرح توجیهی (مطابق نمون برگ شماره  2) به مرکز

تبصره: موسسین آموزشگاههای خارج از کشور که متقاضی اجرای آموزش به شیوه ی الكترونيكي هستند، درخواست خودرا به دفترارایه می نمایند.

2.    بررسی تقاضای موسس آموزشگاه و کلیه مستندات و ضمائم ذکر شده در بند 1 توسط مرکز با در نظر گرفتن سوابق و عملکرد آموزشی آموزشگاه و ارسال به اداره کل جهت صدور موافقت نامه اصولی( ظرف مدت یک هفته).

تبصره: در صورتیکه در بررسی اولیه مرکز تقاضای موسس موجه تشخیص داده نشود مراتب کتباً توسط مرکز به موسس اعلام خواهد شد.

3.    پس از صدور موافقت نامه اصولی، موسس موظف است حداکثر ظرف مدت 6 ماه نسبت به معرفی فضا(مطابق نمون برگ شماره 4)، ارسال فهرست تجهیزات آموزشی و الکترونیکی (مطابق نمون برگ شماره 5) ، مستندات مربوط به مشخصات پايگاه اينترنتي و سامانه مدیریت یادگیری(مطابق نمون برگ شماره 6)و محتوای الکترونیکی (مطابق نمون برگ شماره 7) به مرکز جهت ارسال به اداره کل ارایه نماید. در صورت عدم ارایه مستندات تا تاریخ مقرر موافق نامه اصولی ابطال می گردد.

تبصره 1: در صورت انقضاء اعتبار موافقت نامه اصولي تا مدت يکسال امکان درخواست مجدد از طرف متقاضي  نمي باشد.

 

تبصره 2: بازدید از فضای معرفی شده توسط کارشناسان مرکز صورت گرفته و گزارش آن به اداره کل ارسال می شود.

4.       معرفی مدیر و مربیان آموزش الکترونیکی از طریق زیر سیستم صدور ابلاغ مدیریت ومربیگری در پورتال جامع سازمان توسط موسس به مرکز.

5.  بررسی تجهیزات ، مشخصات پایگاه اینترنتی وتطبيق محتواي الكترونيكي با استانداردهاي مهارت و آموزشي سازمان توسط کارگروه فنی مستقر دراداره کل، ظرف مدت یک ماه پس از دریافت درخواست و اعلام نتیجه به هیات نظارت استان واتخاذ تصمیم هیات

تبصره 1: درصورتیکه نواقصی درهریک از موارد ارایه شده در بند فوق وجود داشته باشد، اداره کل فرجه زمانی 2 ماهه ای را برای رفع نواقص و تکمیل مستندات برای موسس قائل می گردد.

تبصره 2: ترکیب وشرح وظایف اعضای کارگروه فنی:

· یک نفر کارشناس رایانه و مسلط بر طراحی وب و شبکه از بخش دولتی یا غیردولتی که مسئولیت بررسی سامانه مدیریت یادگیری و پایگاه اینترنتی و مشخصات فنی و الکترونیکی محتوا را به عهده خواهد داشت.

· یک نفرکارشناس (مربی)رشته آموزشی مرتبط از بخش دولتی یا غیردولتی که مسئولیت بررسی و تطبیق محتوای الکترونیکی را با استانداردهای مهارت وآموزشی سازمان به عهده خواهد داشت.

· یک نفر مربی فناوری اطلاعات از بخش دولتی یا غیردولتی که دارای سابقه آموزشی و آشنا با مباحث سخت افزار و نرم افزار که مسئولیت بررسی و کارایی محتوا و انتقال مفاهیم را به عهده خواهد داشت.

·  رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد اداره کل (رئیس کارگروه فنی)

·  یک نفر کارشناس تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی از اداره کل

توضیح : انتخاب اعضای کارگروه فنی به عهده رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد اداره کل می باشد وابلاغ اعضای کارگروه فنی توسط مدیر کل استان صادر می گردد.

توضیح : درانتخاب اعضای کارگروه فنی از بخش غیردولتی، ترجیحاً از کارشناسان ومربیان واجد شرایط کانون انجمن های صنفی استان استفاده گردد.

6.  در صورت تائید هیات نظارت استان، مجوز اجرای آموزش الکترونیکی توسط اداره کل مطابق با پیوست 1 صادر و جهت تحویل به موسس، به مرکز مربوطه ارسال می شود.

تبصره: در صورت عدم تائید هیات نظارت استان، مراتب موضوع با ذکر دلایل از طریق مرکز مربوطه به موسس اعلام خواهد شد و موسس 6 ماه فرصت خواهد داشت تا نسبت به رفع نواقص اعلام شده اقدام نماید.بدیهی است که پس سپری شدن این مدت، متقاضی می بایست مراحل اخذ مجوز را از ابتدا طی نماید.

 

بازديدکنندگان اين صفحه: 3448 | بازديدکنندگان امروز : 250 | کل بازديدکنندگان : 3391276 | زمان بارگزاري صفحه: 2/2656

ثانيه